2019 LIEPOS 11-14 ANYKŠČIAI
Bilietai

Devilstone 2019 atskleidžia galutinį atlikėjų sąrašą

2019-05-08
devilstone visos grupes naujiena
  • Keturiose festivalio scenose – per 50 skirtingas muzikines kultūras reprezentuojančių vardų.
  • Alternatyvus rokas, įvairus metalas, post-punk, psichodelika, indie, specifinė elektronika – ryškiausios bangos Devilstone 2019 garsų amplitudėje.

Sunkioji Vakarų artilerija

Didžiausią, seniausią bei sunkiausią Vakarų sceną apginklavome klasikinio metalo amunicija. Tarp garsiausių švedų blackeriai WATAIN, vokiečių thrash klasika SODOM bei dramatiški juodumos riteriai iš Nyderlandų CARACH ANGREN.

Pačiame Dainuvos slėnyje įsikūrusioje scenoje pasirodys ir Suomijos melodingo death metalo sergėtojai WOLFHEART, ir d-beat-crust punk-black bardakėlis iš Švedijos MARTYRDÖD. Vakaruose hipnotizuos sodrus ir paslaptingas MESSA ambient-doom bei melodinga atsvara europietiškai black tradicijai – amerikiečiai UADA.

Taip pat Vakaruose: RANGER, LIK, A METAPHOR FOR BETRAYAL, PHRENETIX, FARŠAS, AWAKENING SUN, PANZERFAUST, XXXVX

Rytų scenos alternatyva

Progresyvios gitaros, energingi ritmai, svajingi psichodeliški potėpiai - taip šiemet skambės Devilstone Rytų scena. Jos priešakyje – skirtingos britiškos alternatyvos: į festivalį sugrįžtantys patrakėliai TURBOWOLF, progresyvūs TESSERACT bei įžūlus alternatyvaus roko užtaisas PULLED APART BY HORSES. Į improvizacinių ir psichodelinių garsų kelionę Rytuose kvies japonai KIKAGAKU MOYO, o pasunkinto bliuzo bangas transliuos amerikiečiai KING BUFFALO. Nuo Rytų scenos neatsiejamo post roko estafetę perims šiemet naują albumą išleidę lietuviai AUTISM.

Dar čia: LYSISTRATA, KO KO MO, THE BLINDERS, A PROJECTION, GOLD, RIVERSIDE, TESA, NARCOSATANICOS, TIMID KOOKY

Vakarėlis ant Šventosios kranto...

Barbablu – muzikine prasme lanksčiausia bei netikėčiausia Devilstone scena, įsikūrusi ant Šventosios upės kranto. Šiemet tarp laukiamiausių Barbablu vardų – atlikėjai, kuriuos vienija sibirietiška kilmė. Teatrališki SHORTPARIS, liūdnieji BUERAK bei Vilniuje dar ką tik pasirodę apokalipsės (:D) reiveriai IC3PEAK. Turkai SHE PAST AWAY, belgai WHISPERING SONS bei prancūzė HANTE. – coldwave-post-punk muzikos mėgėjams. Atsigaivinimui – tyras kaip Šventosios vanduo PINKSHINYULTRABLAST shoegaze bei SHEEP GOT WAXED post-jazz.

Barbablu dar turi: LUST FOR YOUTH, UNIFORM, SHISHI, ARKLIO GALIA, FLASH VOYAGE, CHILD

Trys šokių naktys Lizde

Visas tris Devilstone naktis miegoti neleis Kauno širdyje įsikūrusio Lizdo ambasadoriai. Nutilus gitaroms, po gyvų koncertų likusius gyvuosius Lizdas ketina be gailesčio nušokdinti purvinais ritmais. Tarp prisiimančių šią atsakomybę – IDENTIFIED PATIENT bei YEARS OF DENIAL.

Taip pat šokdins: PATRICIA KOKETT, 12 INČŲ PO ŽEME, M.A.D., EMENT, PAKAS, BELL RIOTS, INTERIORS

Bilietai

4 dienų bilieto kaina – 50 EUR. Nuo gegužės 15 bilieto kaina kyla.
Viskas apie Devilstone bilietus ČIA.

Atrask naujos muzikos

Komentarai (68)
e 05/08/2019 // 09:07:08
a kur dissimulation?
Noriumirt 05/08/2019 // 09:15:02
Grižo I hibernacija po albumo išleidimo atspeju.
dissimulation 05/08/2019 // 09:24:24
tajgi žajbuosia
e 05/08/2019 // 09:47:22
zhaibosia izdivalke tian buva
dissimulaiton 05/08/2019 // 10:49:57
pardodu žajbu bileta, PM
Anykštėnas 05/09/2019 // 10:16:18
ten buvo apsilažalinimas konkretus prieš pačią grupę, kai net nesuderindami pasakė, kad gros ir dar parašį - čia ne balandžio bajiris
Anthony 05/08/2019 // 09:15:01
Na, taip ir galvojom kad vakarams nieko nebedades is esmes.
Aciu orgams, padedat apsispresti istikimiausiems, kurie su jumis tampesi 10 metu.
NoriuMirt 05/08/2019 // 09:27:50
Tai XXXVX yra tas “slaptas show”? Nieko apie juos nerandu
:D 05/08/2019 // 09:43:41
Nesitikėk nieko iš slapto šou daugiau nei indie/metalcore/post chujnios 3h nakties su mega šviesos efektais gi žn.
cHuJnE 05/09/2019 // 19:32:23
Secret show JINJER bus!
Vardas 05/08/2019 // 09:50:36
slaptas show - BA pyzda
#bannx 05/08/2019 // 09:56:13
nusivyliaus - nebus BA
Barnaulas 05/08/2019 // 13:43:41
colours of bubbles irgi
Hmm 05/08/2019 // 10:23:13
Kvepia Erdve?
NoriuMirt 05/08/2019 // 11:26:19
Ne, manau kas slaptas sou - Mgłva
xxxxxxxxnnnxxxx 05/08/2019 // 10:35:08
KIEKYBĖ > KOKYBĖ
Papartie 05/08/2019 // 11:20:04
Nejaugi tik aš viena tikėjausi, kad vis dėl to papils gerų grupių šiemet? Ehh
Barnaulas 05/08/2019 // 11:55:56
Deferiams ir vėl trupiniai, raudu ;(
Micius 05/08/2019 // 12:46:09
Ne tik deferiams. Doomo irgi trupinukai. Heavio megejams irgi spyga. Poweristams ne tai kad spyga, bet istisas vidurinis pirstas, nenuostabu kad metalistai issilakstyt baigia.
Bulba 05/08/2019 // 13:08:12
O jiem kas, svarbu pinigai. Metalistai issibegios, mazvaikiai, hipeteriai suvažiuos.
Barnaulas 05/08/2019 // 13:44:43
Bulba teisingai - a kū gi ėsi?
Vardas 05/08/2019 // 19:24:33
Tai kad iš tų hipster-mažvaikių mažai naudos. Tablečių apsivalgę nei alaus normaliai geria, nei valgo. Apaitorčina ir savaitgaliui užtenka vieno Bebro blyno.
Tomas 05/08/2019 // 14:23:04
O tai ba. nebus? ????
Wilson 05/08/2019 // 15:37:39
Už Riverside 10 balų
Vardas 05/08/2019 // 19:31:39
„Festivalio dešimtmečio ribą peržengėme apsupti įvairių minčių ir svajonių apie tolimesnę Devilstone kryptį. Tai buvo simbolinė riba, po kurios turėjome susitarti dėl naujos vizijos ir dar ambicingesnių tikslų.”
....
„Dabar jau esame pasiruošę sukurti tai, ką patys vadiname festivaliu 2.0.”
...
„You want it darker
We kill the flame”


Per kur čia tas 2.0 pasireiškia? Kur tas darker?

Bartulis 05/08/2019 // 20:22:31
Kaip tai kur? Smegenuos!
Hipsteris 05/08/2019 // 23:14:42
Na labai gera skaityti tiek pozityvių komentarų :) Festas geras, organizavimu skundžiasi tik savo baisias odines kožas kartą per metus apsirengiantys metaliūgos, kuriems vienas jų pasirinktas festas turi atvežt kasmet Slayer'į ir Sepultura, o patys nuvažiuot į kokį kitą festą negeba. Rock on!
Nekazka 05/09/2019 // 09:45:43
Px ten slayer ar sepultura (siaip dabar biski skirtingo svorio grupes, bet is kur jau tau zinot), bet galetu bent isiklausyt ko zmones praso. Vis delto uz bilietus lupa geras kainas, dar grupiu nepaskelbe, tai paskui zmonems daug nepatogumu susidaro, kai reik feisbuke tuos bilietus pardavinet.
Kalbant apie mano draugus, tai niekam ten jus hipsteriai labai nemaisot, manau ir dauguma metalistu panasiai galvoja. Nelendam ten i jusu scena ir neaiskinam kad ten lysistratos ir ko ko mo ten nereiketu ar reiketu, ar kiek kartu per metus jus ten uzsidedat savo bridzus, maikutes ir fulcapus su kanapem. Tai biski tolerancijos zmonems, kurie diskutuoja apie preke, uz kuria susimokejo ir nori tos prekes kokybiskesnes.
??? 05/09/2019 // 10:10:20
O ko žmonės prašo? Kur čia galima pamatyti. Matau, kad prašo Slayer feisbuke. Ko dar prašo? Vakarų scenoj headlinina Sodom ir Watain. Nors esu Rytų scenos fanas, bet net aš žinau šias grupes. Jei taip būnant iki galo bjektyviems, tai nei viena Rytų ar Barbablu grupė neprilygsta Vakarų headline pagal savo svorį. Ar tu manai, kad Pulled apart by horses yra tokio lygio kaip Sodom? nu ok, yra Tesseract, bet progresyvas man nelabai. Bet aš čia gal ne rodiklis, mane kaip tik labiausiai domina ta vidurinioji Devilstone grupių kategorija :D
OHO 05/09/2019 // 10:21:13
nu vaaau kaip tau pasisekė kad NET TU žinai sodom ar watain. a šita, žmonės tikrai neprašo trijų NET TAU žinomų grupių ir ir dar 33 kitų grupių tik dėl skaičiaus ir kad apsitorčinę hipsteriukai būtų patenkinti rytuose, barbaluose ir tt. galvoji imes sodom, watain ir visi turės tylėt siknas suraukę ir būt patenkinti kad gi va, SODOM, WATAIN!!! o plastmasės megėjam pasirinkimas toks, kad tik spėk lakstyt nuo rytų iki barbalų. taip išeina, kad brangiai už bilietą turim mokėt dėl to tunto rytuose ir barbaluose, nors iš esmės seniem ribetom kurie 10 metų važiavo į festą nifiga neidomios tos grupės, a organizatoriam tai kas, jaučias saugiai ir gali ramia morda spjaudyt visiem tokiem į veidus, vis tiek žino, kad privarys piemenukų visokių ir pirks bilietus kaip nuo konvejerio, masę prirtrauks, o kokią masė tai ne jų reikalas, bapkės taigi tos pačios. ''senukai ištikimiausi norit metalo? varot žaibuos, niekas čia nelaiko, ir be jūsų bilietus mum išpirks''
??? 05/09/2019 // 10:32:31
@OHO, tai ko žmonės prašo?
tsfcfcvsd 05/09/2019 // 10:33:49
Liberalumo ir metalo!!
QQQ 05/13/2019 // 10:01:06
nu ka, tie leftistiniai hipsteriukai, kurie is tikro yra pilnesni kompleksu ir nepykantos kitiems daug labiau nei skinheadai, bet neturi pautu, kad juos panos megtu uz juos, tai full on PC ir pizdavot metalistus? apsimest baisiais rasta? for real? where is your peace blet? sorry zmones su 0 integralumo ir melejardiniu saugumo zonos poreikiu be abejo bus patenkinti devilstone. visiems kitiems - susitiksim!
Mažvydas 05/09/2019 // 09:55:22
Pataisykit jeigu klystu – metalo grupės Vakarų scenoje abi dienas groja nuo pat pirmo festivalio? kame tada parkės?
Dalyvis 05/09/2019 // 10:04:26
Na sunku su 3 metalo grupėm 3 dienas užpildyti.
Paulė 05/09/2019 // 10:14:05
Ar čia geros grupės?

INQUISITION, BENEDICTION, SUSPERIA, FORGOTTEN TOMB, OCTOBER TIDE, IN MOURNING, ONDSKAPT, HELLISH OUTCAST, DEVILLE, OBTEST, PARALYTIC, GAMA BOMB, MUTANT, PERGALĖ, ANOMALY, DECADENCE, SAVAGE MESSIAH, SOUL STEALER, MANDRAGORA, PEKLA, LIFE’S EDGE, STIFFER, NAHUM, MUSCAT

2011 metai
http://www.devilstone.net/apie/istorija/
l 05/09/2019 // 10:21:41
Taip, blet. Va čia yra geros grupės.
kemdevyni 05/09/2019 // 10:29:11
tuo laiku atrodė geros, dabar tai meh, vos kelios geros
hmm 05/09/2019 // 10:37:33
Inquisition, Obtest, Life's Edge, Forgotten Tomb, October Tide, Anomaly, Gama Bomb ir kt, nu jos paprastos, bet geros. Kokybiškos. Nereikia ten tų pop metalo vardų, norint užsukt gerą pasiutpolkę. Dabar tik duokit tokias grupes, tik vežkit.
aha 05/09/2019 // 11:07:25
Aha, tik kažkaip ferrumo diskusijose 2011 metais komentarai atitinkami apie šias grupes...
nu 05/09/2019 // 11:16:23
nu jeigu būtų žinoję tie komentatoriai 2011 kas bus po 8 metų tai ko gero būtų garbinę tas grupes tada. ''I wish there was a way to know you're in the good old days before you left them''
Paulė 05/09/2019 // 15:44:45
@nu, sėkmės gyvenime, nu
nu 05/09/2019 // 21:00:37
Pauliuke, nenorėk kad Zigmą pažadinčiau
gal 05/09/2019 // 10:10:25
gal galit kas atsakyti i klausima kodel devilstone elgiasi kaip vaikai ir trina komentarus? :DD
tvora 05/09/2019 // 12:55:01
FB irgi trina, ne naujiena,
Samhainas 05/09/2019 // 13:29:41
FB net gi blokuoja, ne tik trina. Bunch of kids.
tvora 05/09/2019 // 14:15:45
Matyt labai sujautrėją ir įžeidūs:)
nepatenkintas_hipsteris 05/09/2019 // 14:52:00
Keli metai iš eilės defaultinis festivalis, rytų scena. Praeitais metais dar patikėjau ta nesąmone su naujienų paieška, šiais metais dedu tašką. Galima ir kitur pagert kolonkes su gera muzika nusivežus.
LOL 05/09/2019 // 15:40:59
pragert kolonkes su gera muzika :D :D
jei pagert esme tai ir skelpe gali 06/25/2019 // 14:34:21
jei pagert esme tai ir skelpe gali
patinka dejuot 05/10/2019 // 20:46:47
paziurejau komentarus, galvojau kazka pozityvaus zmones pasakys, bet ziuriu. kad pagrinde nesamoniu jura-skundziasi ir raudoja. Siulau patiems gal tada savo festivalius suorganizuot su patinkanciom grupem, bus malonu, gyvensis.
Micius 05/13/2019 // 15:25:16
Dejuot niekam nepatinka.
Dar labiau nepatinka, kad vis dar reikia zaisti loterija perkant bilietus. Skelbtu grupes is anksto, kaip normalus Europos festai - nebutu jokiu skundu. Paziuri sarasa ir neperki. Dabar gaudo ant to, kad ai nu kazka atvesim gal ir nelabai patiks, bet jau bilietus turit tai px.
Dar labiau nepatinka, kad siemet pardavimu taktika buvo tokia "sneaky". Apsimetam, kad patobulejom, paskelbiam kazka anksti, ir dar aisku nepradedam nuo dieniniu performeriu. Mazdaug "siemet kates maise tikrai nebus, ziurekit, ant kaledu paleidom Sodom ir Watain, ir tempo nemazinsim, cia viskas bus kitaip, opa opa. O gale pasirode, kad viskas buvo tiesiog reklamos akcija, o galutinis sarasas visiskai neatitinka lukesciu.

Dar labiau nepatinka, kai visiskai teisetus klientu nepasitenkinimus vadina dejavimu.

Ar tau patiktu, nusiperki batus, parsinesi namo, pamatai kad padaryti is fake odos, ir jau pradeda plyst, nunesi grazint, o tau sako - gal nustok dejuot?

Visiskai tas pats ir cia.

Apskritai, as manau, kad zmones, kuriems bilietai parduodami is anksto, ir kuriu lukesciai buvo nuvilti, turetu tureti teise grazinti bilietus ir atgauti savo pinigus.
samhainas 05/13/2019 // 15:53:46
@Micius labai teisingai sako. Paskaitykit, katriem vaidenas čia kad verkšlena kažkas.
kalbant faktais 05/13/2019 // 20:00:05
Lietuvoje nėra nei vieno festivalio, kuris pristato line-up ir tada paskelbia bilietus. Europoje tokių festivalių irgi labai mažai. Į kitų metų festivalį X žmogus gali bilietą nusipirkti 365 dienas iki to festivalio. Tik labai maža dalis festivalių paskelbia daugiau nei 1-3 grupes likus 365 dienoms iki festivalio. Tai čia kalbant objektyviai.

Bet koks open-air klasės muzikos festivalis yra ne tik muzika. Ir čia festivalio dydis nėra svarbu. Tai susitikimas su draugais, mėgstama muzika, žanras (anyway), gamta, palatkės, girtuoklystės, maudynės, poilsis, sportas (jei dalyvauji ten tose pramogose), menai, instaliacijos (jei festas tokius turi) ir t.t. Open air festivalis yra ne tik koncertas ar koncertai scenose.

O kas blogai buvo paleidžiant Watain ir Sodom kalėdoms? Kame parkė? Kas negerai? Tu kaltini kažką, kad tavo kažkokį susikurtą įsitikinimą sugriovė? Tai tu pats prisisvaigai ir dabar sakai - aš galvojau, kad bus bleeee METALO FESTIVALIS, 50 GRUPIŲ IR TRYS SCENOS, BLECHATŪRA TARČIALINA NUO KETVIRTADIENIO... Ok, juokauju :) Kai festivalis pirmomis naujienomis aiškiai pasakė: Kitais metais jo koncepcija išliks tokia pati: alternatyvios muzikos ir meno bei rokenrolo festivalis, kuriame tarp įvairiausių roko ir metalo žanrų savo vietą randa ir sveika elektronikos dozė, ir sunkiai apibrėžiami eksperimentai.

Tau čia panašu į ką?

Kaip suprantu, Vakarų grupės netenkina ir šiais metais :) Ai, gal ne taip - per mažai tinkančių ir lūkesčius atitinkančių grupių???

Įdomus dar šis dalykas: Apskritai, as manau, kad zmones, kuriems bilietai parduodami is anksto, ir kuriu lukesciai buvo nuvilti, turetu tureti teise grazinti bilietus ir atgauti savo pinigus.

Ok, pasvarstome: nusiperki bilietą į koncertą. Tik tok, eina laikas, ai, netenkina mano lūkesčių, pysteli į galvą mintis. Grąžinu bilietą. Jei taip, tuomet reikia kažkokį laiko terminą įvesti, nes nu turi būti "grąžinimo dėl nuviltų lūkesčių" term, vis tiek :)))))))) Juokingai skamba ;)

Šiais laikais nėra sunku parduoti bilietą, kuris turi mažesnę kainą nei dabar prekyboje. Tad galbūt tikrai verta parduoti, jei paskelbtų grupių sąrašas netenkina. Nėra prasmės vartoti tai, ko nenori.

Šiaip aš tave suprantu. O šiaip galvoju, kad galėtų orgai padaryti kokią private apklausą, kur susirinktų lūkesčius iš Vakarų scenos gerbėjų.
Vardas 05/13/2019 // 20:09:39
O kai skiedė apie „festivalį 2'0” ir „we make it darker”? Kas čia, jei ne proto pisimas? :)
kalbant faktais 05/13/2019 // 21:21:39
Man atrodo, kad buvo ištrauka iš coheno dainos: you want it darker? Ir tada ten kalėdom kalė sodom su watain. O apie festivalį 2.0 - tai čia akivaizdu, kad organizatorių vidinis terminas, kuris buvo paminėtas tik pirmame pranešime ir skambėjo: Dabar jau esame pasiruošę sukurti tai, ką patys vadiname festivaliu 2.0.

Ir tai buvo vienintelis kartas, kada orgai kažką apie tai pasakojo ir kalbėjo. Nebent aš kažką praleidau tuo reikalu, bet visas naujienas čia skaitau, tai lyg ir ne.
Micius 05/14/2019 // 11:12:11
Kaledoms kale Sodom ir Watain taip, kad atrode sikart jau tikrai yra progresas, jau ir grupes normaliu laiku skelbs, ir aisku suzaista ant emocijos, mazdaug "matot kokia stipri pradzia, ir cia tik pradzia!" Bet pamirso pasakyt, kad sorry, cia jau ir viskas ka gero vakaruose gavot ir apskritai cia buvo reklamine akcija tik.

Taip, yra ir kitu festivaliu, kurie nepaskelbia visu bandu is anksto. Bet bent jau Europoj jie turi arba patikima branda, arba aiskiai nurodyta krypti, ir jeigu jau tikiesi kazkokio zanro ir kazkokio lygio, tai to ir gauni.
O cia gi niekad negali buti tikras, tarkim kazkas tikisi defo ir heavy, ir kad tai nebutu grupes kurios groja uz alu - vienais mietais pasiseke, atvaziavo, kitais va pyst ziurek ir nera. Yra daug zmoniu kurie i festa vaziuotu del 1-2 ju megstamo zanro atlikeju, bet blt kai kiekvienakart turi zaist loterija, o paskui ieskotis kur bilieta pardavinet, tai neatrodo nei nuoseklu, nei orientuota i klienta.

Del to, kad festas yra ne tik muzika, bet ir viskas ka tu paminejai, ten gerimai maudynes zaidimai ir draugai - visiska tiesa. Bet muzika yra visko pagrindas, ir jei to pagrindo nera, tai griuna ir visi kiti dalykai. Ir va del to papildomai gaila, nes tie dalykai is esmes ir telaiko paskutinius keleta metu.
Giedrius 05/14/2019 // 11:31:14
Beje, ar pastebėjote, kad Lietuvoje neliko jokių festivalių, kurie buvo dedikuoti tik metalui? True and Evil, Daubos Griaucmas, Žiežmariai jau atsisveikino arba radikaliai pakeitė kryptį (pastarasis). Išnykimo priežastys akivaizdžios – per mažai žiūrovų. Čia jau būtų galima papriekaištauti metalistams – kodėl neišsaugojote šių festivalių, kodėl nepirkote jų bilietų, jeigu toks gryno metalo formatas jums taip svarbus?
kalbant faktais 05/14/2019 // 11:33:24
Paprastai žmonėms užtenka 1-2 grupių, kad į festivalį važiuotų. Kaip suprantu, su Sodom ir Watain orgai nepataikė? Ar pataikė, bet tokio lygio grupių turi būti daugiau? Ar kaip? Nu aš bandau suprasti, nes kalbų daug, bet niekas konkrečiai nepasako kame problema.

Yes 05/14/2019 // 12:16:24
Taip, turetu buti daugiau.
kalbant faktais 05/14/2019 // 20:46:59
Kiek maždaug? 4 grupės Watain ir Sodom lygio? Bandau suprasti, kalbuosi.
Vidas 05/15/2019 // 17:17:30
Nesneku uz visus, bet nu ok, turim main zanrus: black, thrash, death, doom, power/heavy, na gal dar speed. Na tai va sitiems zanrams jei butu panasaus lygio grupes (headlineriai ir co headlaineriai, nieks ten nesako kad butinai visi sodom lygio, bet nu bent i ta puse), jei padalint per 3 dienas, va ir butu puiku.
O dienomis jau ten nieks tada labai ir nebesiparintu, kad pilna visokiu atmosferiku, melodiku ir core.
MedievalSteel 05/15/2019 // 17:40:26
Nu tikrai taip. Gaunas kaip loterija. Bet tik nelabai suprantu , jai tai yra susije su alternatyva ir metalu bei roku , tai kam reikalinga ta elektronika (nu as apie muzika) , kodel ne kokie pop 80's?
Sauka 05/17/2019 // 18:08:37
Kad tu gali nepirkt bilieto, kol nepaskelbė grupių. Kame parkės?
to MedievalSteel 05/18/2019 // 15:04:19
Tai kad yra ir to 1980s pop, jei ką, bet tau atrodo, kad nėra, tai vadinasi nėra :D
MIETALAS 05/11/2019 // 15:35:05
O tai bus metalo?
PuL_ 05/12/2019 // 15:07:31
Kur metalica ?
normaliai 05/13/2019 // 10:13:02
o man atrodo viskas geriau negu pernai surinkta, bus ką paklausyt.
Visos Naujienos